• 02633322850
  • 09367007780

اپلیکیشن ایرانسل من - My Irancell

  • ۱۵۷

My Irancell

اپلیکیشن ایرانسل من یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها است که با آن می توانید سیم کارت خود را زیرنظر بگیرید ؛ از همه اطلاعات سیم کارت از جمله موجودی بسته موجودی شارژ یا اعتبار و...
در این اپلیکیشن می توانید از خدمات خرید بسته ، خرید بسته های چند کاربرده ، خرید بسته های مکالمه ، خرید بسته های پیامک و خرید شارژ به راحتی استفاده کنید.
شما یک پروفایل در این برنامه دارید که بعد از بارگیری و نصب با وارد کردن شماره خود اسم و شماره شما به عنوان پروفایل در قسمت بالای این برنامه نمایش داده می شود.

با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من اینترنت و مکالمه به شما هدیه داده می شود و با دعوت از دوستان خود به این برنامه هم از هدیه ویژه ای بهره مند می شوید.

در این اپلیکیشن یک آیکون به نام خرید بسته های پیشنهادی دارید که بسته هایی به صرفه و با قیمتی عالی برای شما در نظر گرفته شده و استفاده از این آیکون باعث پایین تر شدن هزینه های شما می شود و بهترین آیکون در این اپلیکیشن است.
در این برنامه می توانید با پرداخت مبلغی در منزل سیم کارت خود را دائمی کنید و باز هم با دائمی کردن سیم کارت از هدیه این اپلیکیشن بهره مند شوید.
یک قسمت در این برنامه به نام صورت حساب است که برای مشترکین دائمی فعال است و خوبی این اپلیکیشن برای سیم کارت های دائمی این است که با آیکون صورت حساب می توانند خودشان مبلغ را نوشته و پرداخت کنند.
با داشتن ایرانسل من در تلفن همراه خود می توانید برای دوستانتان به راحتی شارژ بفرستید و در منزل سیم کارت خود را از 3G به 4G تبدیل کنید و حتی به راحتی از آهنگ پیشواز های مختلف برای سیم کارت خود فعال کنید.

این اپلیکیشن با هدف راحت تر شدن کار های شما و خریدن وقت برای شما طراحی شده.